onsdag, mars 04, 2009

Bohemiskt och kinesiskt i min mage

Lagom efter att jag var klar med min länk kom även Nicke hem. I sin hand hade han en genomskinlig plastpåse innehållandes små, vita kartonglådor och jag undrade om han fått spunk och släpat hem grillmat. Tur nog var fallet icke så, utan i de små lådorna fanns kina-mat, och det ska ni veta - det gjorde verkligen susen i magen! Sötsur sås, kyckling och grönsaker i en salig röra säger väl sig självt.

Till råga på det har vi precis smaskat i oss ett helt B&J's paket. Bohemian Raspberry är faktiskt en hård konkurrant till min tidigare favorit; Cheescake & Brownies. Eller, båda innehåller brownie-bitar och det är ju huvudsaken!

2 kommentarer:

Malin Nyman sa...

Asiatisk mat e de bästa ja vet... KÄRLEK TILL DET! :D

Emilia sa...

Asiatisk mat är verkligen great med alla dess kryddor och grönsaker ^^ Mycket bättre än våra trista, finska nationalrätter. Korv och potatismos, bah :D