onsdag, mars 04, 2009

Jag älskar att svettas!

Efter en dryg timme på gymmets löpband och vibratrim är jag nu hemma, fortfarande med träningskläderna på eftersom jag strax tänkte toppa kvällen med en länk. Att få svettas och känna musklerna pirra under skinnet slår verkligen det mesta! Och för att inte tala om den tillhörande endorfinkicken.. Imorgon väntar ett RPV-pass som jag ser framemot väldigt mycket. Förhoppningsvis är det lika hårt, om inte hårdare, än på Budo fitness gym!

Alltså, först länk, och för att det är onsdag idag ska jag och Nicke unna oss B&J's. Älskling hade visst köpt hem nån ny sort såg jag när jag kikade i frysen. Raspberry nånting.. Ifall det inte faller mig i smaken finns ju Makuuni bara runt hörnet som tur ;D

Ut på språng!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tänkte också komma på rpv!! jess vi ses där! .)

Emilia sa...

Yippikiyay Maria, va roligt! Vi ses ikväll och då ska vi träna skiten ur oss :D