torsdag, maj 28, 2009

Pump it!

Oh himmel och pannkaka, jag tror jag aldrig varit så slut i armarna som jag är nu. Gick på ett supereffektivt pump-pass med min älskade storasyster ikväll, nog det fysiskt tyngsta passet jag nånsin gått på. Tacken kommer ju imorgon i form av en olidlig träningsvärk, gillas!

Igår åkte vi och hälsade på vår ögonsten Romeo. Han har nog växt till sig lite grann, men nosen är fortfarande ljuvligt rosa, hehhe. Galet nog har jag fått riktiga moderskänslor, det knyckte liksom till i hjärtat när jag var tvungen att lämna honom igår. Nåväl, om drygt en vecka får vi äntligen hämta hem och innan dess återstår massvis med roliga förberedelser och inköp. Lämpligt nog gav Nickes föräldrar mig ett presentkort på 100€ till Djurcentrum. Perfekt!

Denna underbara dag börjar lida mot sitt slut, nu ska jag kvällsmysa med Nicke framför tv:n innan vi trillar till sängs. :) Godnatt vänner!

2 kommentarer:

viki sa...

ooh, tänk att snart kommer min systerson hem !;D

Emilia sa...

De gör han^^ Snart blir du moster till en alldeles ljuvlig varelse!