torsdag, maj 07, 2009

Älska utmaningen!

Fem saker jag gjorde igår:
Jobbade, tränade, bloggade, skrattade, kollade hockey.
Fem saker jag ser framemot:
Helgen, sommaren, semestern, studietiden och varje morgondag:)
Fem saker på min önskelista:
Sol i ögonen, systemkamera, KR-kursen, massage och en hund.
Fem saker i badrumsskåpet:
Tandborste, tandkräm, parfym, tops och hårvårdsprodukter.
Fem saker i min handväska:
Plånbok, nycklar, iPod, necessär, våtservetter och vattenflaska.
Fem låtar jag ofta lyssnar på:
Mushaboom, Love is my drug, Beautiful, Kom änglar och Far away.
Fem saker att göra i sommar:
Träna, resa, jobba, besöka festivaler, skaffa hund.
Fem maträtter jag ofta tillreder:
Laxsås, tortillas, kycklingfilér, omelett och broccoligratäng.
Fem ord som beskriver mig:
Positiv, energisk, glad, omtänksam och knäpp :D
Fem småbloggar jag följer:
Jagharspunk, enhundradelssekund, rasaa, kiddo och miinus.

Nu vill jag att åtminstone Stefu, Malin, Sara, Sarah, Sara, Sophia, Sofia, Maria och Anna antar utmaningen och fyller i denna lista. :)

5 kommentarer:

kiddo sa...

vahh? snusar du?

Emilia sa...

Ja, de sku man kanske int tro. De är äckligt och inget jag är stolt över och därför tog jag också bort de från listan. Hursomhelst så lägger både jag och Nicke av med de till sommaren, skönt!

RASA sa...

Oj va skoj :D jag antar utmaningen!

Emilia sa...

You do that Sara^^

sophia sa...

nämen oj det här ser ju jag först nu? ska göra den här listan genast! :)