tisdag, maj 19, 2009

Be thankful for what you got.


Jag älskar mitt liv! Jag älskar att jag får vakna frisk och kry (så gott som) varje morgon bredvid min andra hälft. Jag älskar Nicke, min soulmate, och att leva samboliv med honom. Jag älskar min fantastiska familj, min mamma och pappa, mina fyra systrar och min lillebror. Jag älskar att vara omgiven av mina underbara vänner som jag får växla positiv energi med. Jag älskar min kropp och att träna den varje dag. Jag älskar att jag får vara anställd på ett bra företag. Jag älskar det faktum att Romeo snart flyttar in hos oss. Jag älskar att sommaren är påväg nu, och allt som kommer med den. Jag älskar att jag kan se, höra och känna allt det underbara livet har att erbjuda mig! Jag älskar att jag är ständigt positiv, livet är underbart.


4 kommentarer:

Anna sa...

Lovely ^^

Och svar på ditt föregående inlägg.. Acos hudkräm med brun utan sol är bäst! Sunkissed tror jag den heter :)

Emilia sa...

Oja^^

Jasså minsann, if u say so:) Borde pröva den! Vet du om och var i Vasa den säljs?

Anna sa...

Den säljs på apoteket (apotekets egna märke) :) Finns iaf på apoteket som är bredvid Aleksi 13! En brunbeige flaska, runt 7 euro :) Men obs, köp INTE den som bara är brun utan sol.. Den är värdelös :D

Emilia sa...

Ouright, tack för tipset! Ska kila till apoteket imorgon och se om jag hittar den :) Inte BUS alltså.. Ska försöka komma ihåg de :D