fredag, november 13, 2009

Tornadon drar fram!

"Du far ju fram som en tornado!" var Nickes åsikt om när jag som bäst höll på att städa och fixa & trixa med möblerna här hemma. Tidigare ikväll inredde vi klart sovrummet, jag är så himla nöjd! Det går mest i bruna nyanser - tänk kakao, kaffe och choklad.. Mysfaktor tusen! I varje fall gav det mig bara mersmak och jag började som sagt möblera om i hela lägenheten. Hahha, det kan helt enkelt aldrig bli för bra. Till näst tror jag att jag skall ta mig en titt på balkongen och vilka ändringar som kan göras där!

Förövrigt håller vi på att värma upp bastun. Det vanliga för en fredag. Och, förståss - Idol & Flash forward! Jag har aldrig tidigare fastnat för någon serie, inte Desperate Housewives och inte True blood - men Flash forward, det är grejer det! Haha.

GLAD FREDAG!

3 kommentarer:

UlrikaB sa...

Bilder bilder bilder! tack :D

Emilia sa...

Det kommer, det kommer! :D

UlrikaB sa...

great! :D