torsdag, november 05, 2009

Lilla fröken solstråle!

Alltså. Ibland blir folk glada när jag visar minsta tecken på sämre humör. "Wow, du är mänsklig!" och "Bra, ta ut det bara!" är kommentarer jag fått höra om jag haft en dålig stund. Och jag kom på mig själv med att förstå dessa människor! Idag är jag så glad att jag borde springa in i en vägg och tuppa av en stund. Min hyperaktivitet och mitt megasmile kan nog reta gallfeber på vilken surpuppa som helst idag. Ja, springa in i en vägg var det ju!



Hahaha, den bjuder jag på!

3 kommentarer:

kiddo sa...

hahha, känner SÅ igen mig!! .DD måste erkänna att jag njuter lite av då jag märker att en surpuppa blir irriterad på mig för att jag är så glad alltid, hehhe ,) you go girl, förtsätt vara Du! .)

Alexander sa...

Alexander Nord gillar detta!:)

Emilia sa...

Hehe, världens bästa lillebror! ^^