söndag, november 22, 2009

Söndag.

Vilken dag! Vaknade upp av solens stålar som lös in genom persiennerna och två luddtussar (läs: Romeo & Robi) som hoppat upp i sängen. Fick upp en morgontrött Nicke ur sängen och sen begav vi oss ut på morgonpromenad.. Ja, dom vanliga morgonrutinerna. Resten av dagen har vi spenderat i stan och på torget där det har ställts till med julöppning! Haha, det är ju nästan så att man får riktig julkänsla. Klockan 18 kommer det att smälla ordentligt när staden fyrar av årets största fyrverkeri, we'll be there!

Igår var det minsann en riktig kanonlördag! Vi drack årets första glögg hos Annika som hade inflyttningsfest. Jag är otroligt imponerad av hur hon har lyckats göra om en aningen sliten lägenhet till ett supermysigt hem. Bravo! Dom sista timmarna innan midnatt tillbringade vi hemma hos min äldre syster där alla 1,2,3,4,5 syskonen samt 3 avec var samlade. Och jag måste än en gång påpeka hur lycklig jag är över att ha tre fantastiska systrar och världens goaste lillebror! Makalöst. v  

..  Jag återkommer senare, Romeo antyder att han är väääldigt kissnödig nu. Haha.



3 kommentarer:

Anonym sa...

lös? :D lyste..

Emilia sa...

Hej du anonyma!
Titta på denhär länken så ser du att "lös" fungerar lika bra som "lyste".

http://www.dn.se/kultur-noje/spraket/lyste-eller-los-hur-skall-man-valja-1.643423

Anna sa...

Vilken sööötnos Romeo är!! :)