torsdag, november 19, 2009

Love at first sight.

Har jag världens finaste pojkvän eller vadå? I lördags satt jag länge i exctas och surfade efter killer-heels (love) på olika hemsidor, men kliade mig i huvudet när jag märkte att slutsumman på alla skor jag ville ha hem skulle överskrida 300€, lätt. Då lovade Nicke att betala hälften om jag hittar ett par som jag verkligen vill ha. Shit, jag har ända sen barnsben fått dåligt samvete om folkt köpt saker åt mig men samtidigt slog mitt killer-heels-hjärta ett extra slag. Idag på Bianco hittade jag dessa skönheter, och nu skall jag gå och hämta hem dom. Härligt!



6 kommentarer:

UlrikaB sa...

Oh la la! svinsnygga ;D & lyxigt värre me en sån genrerös pojkvän!

Emilia sa...

Nå eller hur^^ Riktiga skönheter! Jag tror Nicke har slått i huvudet nånstans ;o

UlrikaB sa...

Haha :D

Anonym sa...

haha.de va nog verkligen jättefina o passa bra på dej! (jag har ju sett dem LIVE) :D ha en trevlig weekend du med, kanske vi ses på julöppningen! kram.

mamsen sa...

eeehhh...jo, jag kan hålla med om att dom är snygga att se på, men ingen människa kan ju gå i sånadär. Inte mamma i alla fall;=)

Emilia sa...

Klingis - Ja, hör av dig om ni är påväg till stan på söndag :) Kram!

Mamsen - Haha, nå dendär platån tar ju genast bort mycket av centimeterna på klacken :) Nemas problemas, man är ju härdad och van!