söndag, november 29, 2009

Pricken på i:et.

Bredvid mitt vänstra öga har jag ett födelsemärke, en s.k skönhetsprick, som funnits där så långt jag kan minnas, det har blivit ett kännetecken för mig. Jag har börjat upptäcka allt fler personer som har ett likadant, dock ser man att somliga målat dit dom själv. Ett utmärkande födelsemärke ovanför mungipan är rätt vanligt, likaså vid kinden. Det slog mig iallafall att de några av de födelsemärken jag har är rätt roliga! På överarmen har jag två små starkt färgade födelsemärken som ser ut som ett ormbett. Ovanför mitt vänstra knä har jag två stycken, ritar man en mun ovanför dessa så ser det ut som skalle-Per! Haha.  På ryggen har jag en rad där vartanat är uppe,  vartannat nere. Det blir liksom zick-zack. Och på min högra hand har jag ett nedanför pekfingret vilket gör att min hand ser ut som en elefant i profil. Hahaha.

Ett helt inlägg om födelsemärken.. Haha! Men hey, har ni något utmärkande/knasigt födelsemärke? Tell me!


Inga kommentarer: