söndag, november 22, 2009

Hello & Goodbye.

Under dom senaste veckorna har antalet läsare ökat markant, helt plötsligt bara. Först tyckte jag det var roligt att många nya hittat hit, men vid närmare eftertanke blev jag faktiskt lite avskräckt. Antalet kommentarer i förhållande till antalet läsare är väldigt lite, och det känns ganska underligt att det sitter såpass många okända människor som det gör där ute och läser min blogg varje dag.

Jag startade denhär bloggen för att mina nära & kära (främst min familj sedan jag flyttade hemifrån) skulle kunna följa min vardag på ett smidigt sätt. Till en början var det ju bara dom som läste den också, vilket gjorde att jag kunde skriva mera fritt och personligt. Eftersom att jag vet att det förmodligen ligger en del "snokare" bakom läsarstatistiken är det helt enkelt inte lika roligt längre.

Jag diskuterade detta senast igår med en vän som hade samma problem, det känns inte bekvämt alls. Därför kommer jag troligtvis att byta bloggadress, dom som jag anser att borde veta om den kommer också att göra det. Resten får gå någon annanstans och snoka.



7 kommentarer:

Anonym sa...

emilia, NO hätä du e bara poppis :) kram.

Anna sa...

Ge mig nya adressen sen :)

Emilia sa...

Klingis - Det må nu vara vilken orsak som helst, I don't like it anyway! Kram <3

Anna - Jao, will do^^

hanna sa...

ja tycker int att du ska bekymra dig över alla läsare..visst känns det säkert jobbigt men folk e ju nyfikna av naturen och int nödvändigtvis snokare..just keep up the good work!

UlrikaB sa...

du kan ju ändra dina inställningar i stället så att bara såna som du väljer har tillgång till din blogg? :) inställningar -> tillstånd

Anonym sa...

VAH!? FÅR INT MAN SNOOK NÅMER??

:D

Chill.. de e väl såna som känner dig som snokar, inte vi som inte gör det. vi läser bara en trevlig blogg när den råkar komma förbi, bland miljoner andra. :)

SannaS sa...

Du är så vacker!<3 fin tunika oxå var är den köpt?