söndag, november 15, 2009

Sunday Service

Gårkvällen var f a n t a s t i s k t kul! Humöret var på topp hos samtliga av gästerna på Rousis fest och jag trivdes som fisken i vattnet. Stod över krogen, men vi vet ju alla att det ändå alltid är förfesten som är roligast.

Som vanligt så står massor med program på söndagens agenda. Hittils idag har vi redan hunnit ta morgonpromenad i det slaskiga vädret samt badat bastu! Nydushad och ren känner jag mig laddad och redo för att fortsätta dagen. Snart kommer Nickes föräldrar och lämnar deras hund Robi hos oss för några timmar, dubbeltrubbel med två busiga halvbröder till hundar, haha. Tror dom får leka ifred här hemma medans vi åker till Stenhaga och kollar 1-års firandet av GW-galleria. Och jo - så måste vi köpa biobiljetter! Ikväll skall vi äntligen se filmen 2012. Yesss! Bara att kicka igång. Happy sunday!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter super skoj.Happy sunday 2 U 2! Kram.

UlrikaB sa...

E GW-gallerian bara ett år!? :O vi kolla å 2012 i går.. tyckt den sööög. då den va slut håxa ja att de int alls va rätt 2012 vi hadd sitt :D därför sög den alltså. Ja e 100% säker på att ja ha luskat ut vem som va din syrra nu! långt blont hår å smilgropar? Hon likna iaf, å hon va den ja först tänkt på å :)

Emilia sa...

Kiks - Japp, jag blev lite fundersam först också men den är nog bara 1 år^^
Haha hur hade ni kunnat se fel 2012? :D Den "rätta" är hursomhelst superduper! Hemsk. Fasansfull. Men verkligen sevärd! Go see the right one^^
Blont hår och smilgropar (kul att du la märke till dom, det är riktigt "hon") låter som min syster. :) Och lustigt att du tycker vi liknar, för själva har vi faktiskt ofta svårt att hitta likheter :D

UlrikaB sa...

haaha, ingen aning! det var anton som hade laddat ner en film som hette 2012 (som jag bad om) tyckt att ljudeffkterna och skådespelarna var grymt dåliga så jag förstod inte vad alla pratade om, bra film med grymma ljudeffekter...hmm okej? :D

det är konstigt hur man själv inte ser likheterna man har med sina syskon:) min mamma tkr inte att jag och min syster är det minsta lika, och alla tror att vi typ är tvillingar. hon förstår inte vad de pratar om :) men du och paulina had samma drag, om hon färgade sig mörk hade det varit jättelikt dej :)