torsdag, december 11, 2008

Små söta påsar

.. från Kicks och Glitter, det har jag. Tog en runda genom dessa affärer på min väg hem från jobbet och köpte nya läderhandskar (vilket jag behövde eftersom att jag hela tiden tappar bort dem), en ny lip-plumper av märket I.d och ett par örhängen som fungerar såväl till vardags som till fest.

Min fina bror och hans bästa vän borde dyka upp här nu vilken sekund som helst. Lovade att bjuda dem på saft och glass när de ändå var ute på stan. Det blir roligt! Ska ta en svängom med dammsugaren först så är allt i toppenskick.

Ja, sötnosen Emelie fyller 19 år idag! Eftersom att det är vardag firar vi henne med att gå till Amarillo på varsitt glas, vi tjejer. Av oss ska hon få en tjusig topp med hennes favoritmärke, Ed Hardy. Det kan ju bara inte vara helt fel.. ;)

Nej juste, dammsugaren var det!

Det sticker och
bränns - it works!

Inga kommentarer: