lördag, december 20, 2008

Dagens tablå

Jag kan äntligen ta och pusta ut, för nu är alla julklappar inhandlade! I torsdags fick jag en snilleblixt på vad vi skulle köpa åt mamma och pappa, och idag hämtade vi den från Gi.. Inte GT, men mer kan jag inte säga ifall mamma läser detta ;D

Steffe, Heidi och Alex fyller år idag och vi ska fira dem på restaurang Fransmanni kl. 19:00. Niklas ligger fortfarande på soffan och zappar, och jag har fastnat framför datorn så det lär bli ett himla liv när vi båda inser att vi kommer bli sena om vi inte börjar göra oss klara. Med andra ord, tjo och tjim på dårhusgatan. Once again. Haha.

The day the earth stood still går idag på Gloria vid 2030, så om vi har tiden på vår sida kommer vi att gå och se den. Har inga förväntningar på den alls eftersom att den inte verkar vara min typ av film men jag hoppas ju att den är bra, och så har jag även hört.

.. Oh ou, känner lugnet före stormen.

Denna bild dök upp på sökordet "The day the earth stood still".
Vafan tänker jag, är inte detdär typ starwars?!

Inga kommentarer: