fredag, december 26, 2008

Julafton och Juldagen

Hittils har min julhelg varit alldeles, alldeles..underbar. Julafton firade jag hemma hos mina föräldrar i sällskap av hela familjen, så mysigt och trevligt. Tomten kom faktiskt hem till oss också detta år, och många fina julklappar delades ut. Jag är riktigt imponerad av hur mina nära och kära lyckades pricka så rätt med deras julklappar till mig! Av allt det jag fick, så hade jag planerat att själv köpa nästan allt - det behöver jag ju inte nu. Härligt! .. Och Niklas borde ha diplom för sin insats! Verkligen.

Juldagsfirandet igår gick av stapeln hemma hos mig och Niklas. Här spelade vi spel, drack gott och umgicks. Fortsatte kvällen på Fontana, och utan att ta till med överdrift så blev man en sill i en sillburk. Så packat var det! Å andra sidan så träffade vi många gamla bekanta, vilket ju förståss var skitroligt. Särskilt glad är jag för att jag råkade på världens bästa Mia som annars studerar i Umeå nuförtiden.

Ikväll ska jag umgås med syster den yngre hela kvällen. Behöver nog få ta det lugnt ikväll, för imorgon är det kalas igen! Och på söndag åker vi över till Stockholm för att shoppa häckarna av oss. Tungt, men ack så kul!

Inga kommentarer: