fredag, december 26, 2008

Hänger ut mitt och Niklas förhållande.

.. Det går ju bra när man inte är världskändis direkt ;)

Hur länge har ni varit tillsammans?
Drygt ett år, lite på.
Är ni förlovade? Nej. Vem vet, kanske det kommer.. ;)
Bor ni ihop?
Ja, det gör vi.
Har ni barn?
Nej
Har båda körkort?
Yes
Isåfall, vem kör bäst? Han, utan tvekan. Han är ju chaufför!
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, jag minns alla små detaljer tillochmed. Han hade lite torra läppar den gången ;)
Vem sa "Jag älskar dig" först?
Han
Vem är äldst?
Han
Vilka stjärntecken är ni?
Jag är oxe och han är tvilling
Vem fyller först på året?
Jag
Vem är längst?
Han
Vem sjunger bäst?
Jag kanske? Aldrig hört han sjunga
Håller ni i handen på stan?
Alltid när vi går ut tillsammans.
Var nån av er oskuld när ni träffades?
Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop?
Ja, vi hade varit vänner i nästan tre år då.
Vad har ni gemensamt?
Det mesta. Vi är nog verkligen soulmates. Humorn, personligheterna, sättet att täknka.. Allt.
Blev du kär i första ögonkastet? Det blev vi båda då för tre år sen. Sen svalnade det och kom upp igen.
Har ni någon speciell låt? Näe, flera.
Har ni stora framtidsplaner?
Absolut, verkligen! :)
Har ni gråtit i varandras armar? Ja
Har ni varit utomlands tillammans?
Mja, bara Sverige än så länge. Nästa år åker vi till södern ihop.
Vilket är ert bästa minne? Finns så många!
Vem lagar bäst mat?
Hm.. Jag, kanske? :D
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Myser, kollar film/tv, spelar tv-spel, läser, promenerar..
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Mångaaa ;D
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Ungefär 25km, det är inte så långt.
Blir du lätt svartsjuk?
Nej, inte med Niklas.
Brukar ni bråka?
Väldigt sällan, men det händer.
Ringer eller SMS:ar ni mest?
Vi ringer.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
Ansiktet, magen, benen, ryggen.
Brukar nån av er prata i sömnen?
Båda litegrann nu som då.

Inga kommentarer: