onsdag, december 17, 2008

I efterhand

Jag kan inte förstå vad som tagit åt vårt internet där hemma, det vägrar att fungera som det ska. Ringde operatören igår och sa upp vårt avtal, och Niklas skaffade en ny och snabbare linje. Dessvärre kommer den nya linjen om två veckor, så jag är tvungen att blogga varhelst utom hemma.


Igår fick jag äntligen inhandlat Niklas' julklapp! Bara mamma och pappa kvar nu.. Puh. Det är även den svåraste, tycker jag. Får ta hjälp av syster på lördag.

Utöver julklappshandlandet så gick jag med Johanna på ett effektivt RVP-pass igår på Budo Fitness Gym. Skönt! Och jag som trodde att jag inte gillade gym.. Ska gymma två gånger i veckan nu under de kallaste vintermånaderna, när det inte lockar att ge sig ut i löpspåret. I januari startar en kurs i ashtang-yoga, det ser jag framemot!


Och förståss såg vi en del av Titanic igår också. Den filmen blir aldrig dålig! Så vacker och rörande film. Redan introt ger mig gåshud. Otroligt!

Inga kommentarer: