tisdag, december 23, 2008

Dagen före julafton.

Imorgon är det julafton. Om 6 timmar, efter tolvslaget, är det den 24:e december. Borde man inte få öppna julklapparna då? Näe, så roligt ska vi väl inte ha.. Jag får tålmodigt vänta tills eftermiddagen/kvällen. Enligt mig är det ändå inte roligast att få julklappar, utan att ge bort dom åt såna man håller nära. Detta år tycker jag att jag lyckats jättebra med var och en av alla julklapparna, blir roligt att se om mottagarna samtycker. :)

Det slog mig nyss att affärerna stänger tidigt imorgon och håller stängt på juldagen vilket betyder att jag ännu ikväll borde försöka hinna få inhandlat småsaker tills torsdag. Ifall om. Lösögonfransar och strumppisar. Kanske jag klarar mig utan och får istället ligga hemma och mysa? Uppesittarkväll, jajjamensan!

1 kommentar:

Anonym sa...

jee! I found you!
hoppas du had en bra kväll igår!:)
ja väntar med spänning på bilderna!!