fredag, december 19, 2008

How did this happen?

Mitt internet is alive again! Bra, mycket bra. Enligt vad jag förstod av gubben jag pratade med på Nette skulle dom komma och fixa och trixa nånting med ledningarna i morse, men dom dök icke upp. I det skedet trodde jag mig ha tappat all respekt för Nette bredband och dess personal, men när jag la igång datorn nyss fungerade internet! Lysande.

Har precis färgat håret igen, i samma nyans som sist. Det är märkligt att utväxt - det kommer minsann, men mitt hår verkar ändå inte bli särskilt mycket längre ;D Nåja.

Med kort varsel måste jag hitta en klänning som jag kan ha ikväll då det är taxi-julfest. Har sett ut en på Karisma, en svart tubklänning med dragkedja längs med hela klänningen.. Så om inget annat dyker upp hämtar jag hem den.

Lunchtime!

Inga kommentarer: