lördag, november 29, 2008

Perfekt avslut på den gångna veckan!

Som tidigare nämnt gick jag ut på stan med Viki idag, och om det är någon som står när andra faller efter att ha gått igenom tusentals butiker, ja då är det hon! Min lediga fredag kunde inte ha varit mycket bättre. Vi hittade varsit par alldeles oemotståndliga pumps som vi beslöt att ha delad vårdnad om. Ett par svarta och ett par röda, båda med killer heels! Så fina att jag och Viki var tvugna att gå med dom på inomhus hemma hos mig när vi satte ihop den plastgran (oops) som Niklas köpte häromdagen. Eftersom att det idag var lönedag, och att december kommer att vara en god ekonomisk månad, kände jag för att unna mig något. En Lip plumper från Kicks blev det! Saknar den pirrande känslan som plumps vanligtvis avger, men så länge det ger resultat går det väl an.

Mammas alldeles utsökta middag avnjöt vi senare i Böle, varefter vi begav oss till den nyöppnade gallerian i närheten av barndomshemmet där jag handlade diverse pynt till granen, samt 3 par panties. (Hoppas Niklas har överseende, trots att jag är uppe i närmare 80 par panties nu.)

En toppen fredag, tack till Viki för det!

Blev nyss ensam i lägenheten igen efter att Jessica, Matti och Katten - glada i hattarna - besökte mig en stund. Ska nog gå och lägga mig småningom, det borde inte vara många timmar kvar tills Niklas kryper ner med mig under täcket. Åtminstone hoppas jag det. :)

30% mer volym på läpparna utlovades,
får se om det blir bra, eller ála Jolie..

Inga kommentarer: