torsdag, november 20, 2008

180 på 40 väg.

Så känns det, som om tiden rusar fram i 180 på en väg där fartbegränsningen är 40. Imorgon är det helg igen! Har inga stora planer som skulle överträffa det vanliga, och det är riktigt skönt. För 7 veckor sen var jag eld och lågor över att ha lagt beslag på två biljetter till Takidas konsert som infaller imorgon, men så för nån vecka sen när min kroglust försvann så tänkte jag att jag likväl kunde sälja biljetterna till nån mer behövande, och troligtvis är det Bönan som tar över dem!

Just nu letar jag runt på siljalines hemsida efter nån förklaring till varför man måste vara 21 för att få åka till Sthlm på mellandagarna. Det var nämligen tänkt att jag, Niklas, Ullis och Jesper sku ta båten över kvarken den 26:e december, men så förklarade damen som jobbade för Silja Line att mellandagarna räknas som en helg, alltså även höjd åldersgräns. Men, vi ska ju inte på kryssning. Tanten måste ha pratat i nattluvan, jag ska försöka ringa dem igen.. Återkommer!

Inga kommentarer: