måndag, november 24, 2008

Nyfärgad(e)

Japjap, nu har både jag och Niklas nyfärgat hår - i samma nyans dessutom! Det gäller ju att matcha varandra till det yttre också ;) Nej, skämt åsido. Mitt hår är inte farligt långt (läs: axellångt) och ganska fint, så en färgflaska räckte bra till Niklas tjocka mysiga hår också. Det är rätt mörkt nu, såsom det alltid är ett tag efter att man färgat det mörkbrunt, men efter några tvättar ska väl nog den riktiga nyansen träda fram.

Ikväll är det tänkt att C&M ska komma över, nu när alla har en ledig kväll för en gångs skull. Brukar vara rätt tigtht inne i veckorna, då alla turvis har något program. Man får helt enkelt passa på när chansen ges!

Niklas hade hyrt Halloween..5 (?) igår som vi skulle se. Seriöst, jag klarade det inte! Skräckfilmer överlag brukar vara piece of cake, jag brukar tillochmed skratta åt dem, men denna.. Fy tusan vad obehaglig! Knivar och våldtäkter.. De som känner mig vet hurudan skräck jag har för knivar och ja - jag grät när jag råkade se en scen där Mayers knivhögg en annan. Det slutade med att vi stängde av filmen till sist. Allvarligt talat, varför gör man sådanadär filmer och vem vill egentligen se såna? För att citera min kära mor; "Som om det inte redan fanns elände i världen." Förstår inte logiken i att göra film av det dessutom.

Innan min predikan blir för lång så tror jag att jag avslutar.. NU ;D

Inga kommentarer: