lördag, november 22, 2008

Jag vill också!

Efter att ha tittat igenom x antal bloggar, och i majoriten av dem hittat nedanstående lista blev jag sugen på att också själv fylla i en sådan. Såja, here we go! :)

Dagens låt: Beyoncé - If I were a boy
Dagens frisyr: Uppsatt, massor med volym!
Dagens klädsel: Leggins, vit tubklänning och grå kofta
Dagens roliga händelse: Att se pyttesmå Aaron och Alice göra lustiga gester och miner.
Dagens planer: Agera sällskap när Niklas kör hem sin mamma från firmafest.
Dagens vill ha: Inget särskilt faktist :)
Dagens saknad: Lillebror
Dagens tråkigaste: Att vi vaknade så fruktansvärt sent. (11:45!)
Dagens finaste: Niklas.
Dagens måste: Inga fler måsten idag inte. Bara att pusta ut.
Dagens dricka: Laktosfri mjölk som jag tycker så mycket om.
Dagens köp: Schampo och balsam, behövdes verkligen
Dagens mat: Vegetarisk lasagne.
Dagens kärlek: Niklas
Dagens mående: Utmärkt, prima, fantastiskt. Say no more?
Dagens skratt: När Allice åt tårta för första gången i och med att hon fyllde sitt första år. Sötnos
Dagens tanke: Oj vad mycket ens tankar påverkar humöret!
Dagens smycke: En silver halskedja som jag fick av Nisu när jag blev student.
Dagens önskan: Hm. Att det närmare sig jul liiiiiite mer ;D
Dagens längtan: Sthlm på mellandagarna! Komsikomsi

Inga kommentarer: