måndag, augusti 25, 2008

Monday.

Sensommaren börjar sakta men säkert göra plats för hösten, det märker man verkligen i och med att mörkret smyger sig på allt tidigare om kvällarna och i takt med att graderna sjunker på temperaturmätaren. Ett annat typiskt höst-tecken är att folk börjar återvända till skolbänkarna, dock är det inte aktuellt för mig fören nästa år eftersom att jag har ett spännande mellanår att se framemot. :) På onsdag är det Steffes och Axos tur att börja suga i sig kunskap igen, medans jag blir kvar i "skrubben" på jobbet. Räknar med att dom ändå kommer att fördriva sin lediga tid med att jobba lite grann med mig. ;)

Jag och Jessica fick en snilleblixt idag och bestämde oss för att göra något utöver det vanliga som vi annars sysselsätter oss med om vardagarna, så idag lades bilnycklarna på hyllan och vi promenerade runt i stan istället för att ta bil till diverse ställen. Nytta och nöje förenat, bättre blir det ju inte! Känner att jag kommer sova gott inatt efter att ha fått en stooor dos frisk luft såhär på kvällskvisten. Bör definitivt göras om, lite extra vardagsmotion vid sidan om alla länkar.

I samband med den stundande helgen (Ja, det är förvisso bara måndag) så kommer även villa-avslutningen. I skrivande stund står Långåminne än en gång på programmet, tror det kan vara en riktigt bra idé. Då kunde vi få åka ner till hamnen/stranden och skjuta lite raketer och träffa folk, roligt! Måste smida lite närmare planer kring det.

Och med detta säger denna tjej GODNATT. :)

Inga kommentarer: