onsdag, augusti 06, 2008

Ibland.

Ibland går det inte som planerat, jag strider mot mitt löfte till mig själv om att hålla en liten paus med bloggandet. Uppenbarligen lider jag av skriv-klåda och mina fingrar måste få springa över tangenterna alltid nu som då. (liksom mina ben som drar mig ut på länk.)

Jag har haft en hejdundrande bra kväll! Med relativt kort varsel blev det bestämt att jag, mamma och syster skulle ha en mor-döttrar-kväll. Första punkt på programmet var middag, vi hade tänkt göra premiär-besök på Kings&Queens, dock serverar dom tydligen bara lunch där så vi begav oss till trogna Amarillo. Mätta i magarna gick vi till Wayne's på varsin kaffe/kakao för att slå ihjäl lite tid innan bio-filmen skulle dra igång. Eftersom att vi redan i början av sommaren tänkte gå och se SATC men det aldrig blev av bestämde vi att se den ikväll. Och ja, jag har sett den 3 gånger förut - men den är lika bra varje gång. Lustigt är ju också att såväl jag som mamma och Viki brast ut i skratt vid så gott som alla likadana tillfällen. Äpplet faller inte långt från trädet.. :) Haha. Nejmen, varmaste tack till mamma och "stickan", det var en toppenkväll med de vackraste kvinnorna på jorden. :)

Kort och gott om kvällen, nu ska jag gå och lägga mig. Har beslutat mig för att pricka in mina joggingrundor på morgonkvisten, skön start på dagen. Det betyder med andra ord att jag kommer att ha tidigare bedtime och väckning, därav önskan om GODNATT.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag är ingen kvinna, jag är en efterbliven utomjording som blev lämnad utanför mammas o pappas dörr 28.7.1990 :D //stickan