lördag, augusti 02, 2008

Denna vara kan skada din hälsa.

Och är beroendeframkallande. Indeed.
Det är lätt att vara efterklok, sannerligen. Efter 4 år med snus i käften varje dag så har jag börjat inse att min hälsa inte är vad den varit. De senaste veckorna har min vilo-puls luggit på 110, och hjärtat slår extra slag. Underbart, varningsklockorna ringer och tjuter maximalt. Nu får det bli ändring. Så fort jag har fått Niklas med mig så ska jag sluta med allt vad heter snus. Fyfan.

För övrigt så är det en fin lördagkväll idag! Jag har köpt en svartvit tavla och en svart kruka som ska placeras hit i datahörnan. Det börjar ta sig nu. Bara jag kommer mig till Ikea så lär jag få sovrummet färdigt inrett också. Oh!

Nu ska jag ta bilen till Jessica, därefter köra Steffe & co. till Karperö. Sen står Viki och hennes gäng på tur, stoppet är Fontana. Till slut är det Sörens tur att bli körd till Ricke. Och där tar körorna slut, såvitt jag vet. :)

Goodbye

1 kommentar:

Anonym sa...

Yaa! vi ska no slut snus sen :)