fredag, juli 10, 2009

Välkommen helgen!

Kära nån vad tiden går fort! Jag kom på mig själv idag med att blanda ihop denna veckas måndag med måndagen för två veckor sedan, så antingen håller jag på att bli gammal (no way!) eller så bevisar det bara tidens framfart. Hursomhelst, nu är det helg igen! Efter jobbet gjorde jag stan med mina sötknasingar till kollegor, det är helt galet att jag kommit in i en period då jag vill handla hela tiden. Prydnader till lägenheten, kläder, skor, tidningar.. Allt! Idag följde ett par basic leggins, converseinspirerade skor och en bandeau med mig hem.

Vi har precis kommit hem efter bjudning hos svärföräldrarna, det är alltid trevligt och Romeo trivs som bara den när han får leka med sin halvbror Robi. Börjar känna mig riktigt trött nu, att somna på soffan för en gångs skull känns inte fel just nu. Godnatt på er!

Inga kommentarer: