torsdag, juli 30, 2009

Kantarellrisotto och promenad med hundarna

Idag åt vi middag på Kaffehuset August, ett ställe som jag tyvärr tror att är lite underskattat. Personalen är strålande (och svenskspråkig!) och dom gör nog stadens godaste mat. Kantarellrisotton jag åt idag var lätt det godaste jag ätit ute på länge, och portionen var så stor att jag inte ens med Nickes hjälp fick ner hela. Näe, vi kommer nog bli stammisar där! Jättemysigt ställe att fika eller äta på, oavsett årstid.

Nu inväntar jag samtal från Johanna, och när hon ringt skall vi hämta lite Forever Living Products (bäst) som hon beställt av mamma. Efter det blir det promenad nere vid stranden med hundarna, dom är ju bästisar så det kommer gå vilt till när dom börjar leka! Hahha. Jag har lovat Nicke att hyra film tills han kommer hem ikväll, funderade lite på den engelska versionen av Wallander! Alla dom svenska har vi ju sett.

Inga kommentarer: