lördag, juli 25, 2009

Saturday I love you like gold.

Ah, nu är sminket bortvättat och tänderna borstade. Medans jag knackar på tangentbordet följer Romeo med 102 dalmatiner som rullar på TV:n, hahha ni skulle se honom - han reagerar varje gång nån av hundarna på skärmen skäller.

Kvällen har jag spenderat med min lillebror, vi hyrde Wallander - Mastermind (som nog måste vara den bästa av alla dom 13 filmerna!). Lillebror fyller ju snart moppe-kort, det är otroligt hur tiden går! Äh, jag får väl inse att det är tidens gång - och fort går det! Som mamma dillade häromdagen; "25 år är en väldigt lämplig ålder för att skaffa barn, och att gifta sig!" Det är FEM år tills dess. 5. Det går i ett huj. Hoho.

Näe, nu får jag börja avrunda. Väckarklockan är ställd på 07:58, då ska jag åka hem till föräldrahemmet och köra morgonlänk med lillebror. Dagen fortsätter med lunch på Arken och besök hos morfar. Dejt med Katten på kvällen och lagom till läggdags borde min andra hälft anlända. Ljuvligt! Jag älskar söndagar. v


Inga kommentarer: