onsdag, juli 08, 2009

Jag blev antagen till VYH!

Igår fick jag besked om att jag blivit antagen till Vasa yrkeshögskola och linjen företagsekonomi. Great! Till hösten återgår jag alltså till skolbänken (skolan ligger högst 60m från hemifrån, lyxigt) för att studera med mål att bli utexaminerad tradenom. Det känns litegrann som när man var yngre och var uppspelt inför skolstarten då man gick och handlade ny skolväska och ny penal, hahha!

Ikväll ska vi, inte en dag för tidigt, se Slumdog millionaire. Efter vad jag hört om den samt att den vunnit 8 oscars för bästa film så gör jag nog inte fel i att ha höga förväntningar på den, right? Det blir en kväll fylld av kvalitétstid med mina älsklingar och en flaska vitt. Glassigt^^

3 kommentarer:

Anna sa...

Grattis igen! :)

.. och filmen är suverän ;)

Malin Nyman sa...

Superstort grattis! Lyx att ha skolan sådär nära ;D

Slumdog Millionaire e en jättebra film, och soundtracket e också sjukt bra! Njuuut!

sophia sa...

grattis :) min mamma blev utexaminerad tradenom för några veckor sedan från samma skola! hon tycker det var en riktigt bra utbildning :)