torsdag, juli 09, 2009

En alldeles för regnig dag.

Det gråa, regniga vädret kom att återspegla sig i mitt humör idag. En ofattbar nyhet kom och knuffade ner mig från dom små och gulliga moln jag annars skuttar runt på.. Kan inte annat än hoppashoppashoppas på det bästa, att det var ett falskt alarm och att någon högre makt (som jag förövrigt inte tror på) insett att jag har sett det för mycket förut. Nu vill jag ha en superkraft som gör att jag kan hela människor från ont och sjukdomar, i synnerhet en.. Den värsta. Gah!

.. Inhandlade Graham Webbs schampoo och balsam som har en patenterad ingrediens som skall göra håret tjockare, någon som testat det och kan säga att det fungerar? För säkerhets skull investerade jag också i osis+ volyme shot mousse, så om inte det skall göra susen på mitt hår så vet jag inte vad!

Dags för mat

2 kommentarer:

Anna sa...

Hoppas det löser sig vännen :) <3

.. och det där mousset e svinbra!

Emilia sa...

Tack sötnos, det hoppas jag också.
Jo jag har prövat mousset en gång förut, verkligen kanonbra:)Kramkram!