fredag, juli 17, 2009

Fredag

Det kommer bli en helg fylld av roliga upptåg för min del. Ikväll går ju Rockperry av stapeln, vilket jag i år inte alls intresserat mig för förräns jag såg att Sunrise Avenue kommer att spela där igen! Samu Habers röst är sån nostalgi för mig. Nicke och jag och Sunrise Avenue en sen novemberkväll.. Åh! Sist dom uppträdde missade jag dom för att jag var fast på en bilmack i Malax, sicken osis va? Nytt försök idag!

Klockan 15.30 - 51 Koodia.
Klockan 16.15 - Kotiteollisuus.
Klockan 17.15 - Indica.
Klockan 18.15 - Sunrise Avenue.
Klockan 19.15 - Fintelligens.
Klockan 20.15 - Disco Ensemble.

Klockan 21.15 - Sturm und Drang.
Klockan 22.15 - Apocalyptica.
Klockan 23.30 - Backyard Babies.
Klockan 00.45 - Apulanta.

.. Och dessutom, alla artister jag vill se löser av varandra på scenen! SUPERNICE. Ses vi på Vasklot ikväll?

Inga kommentarer: