onsdag, juli 01, 2009

Åh typiskt!

Disponentbyrån ringde igen, en kvinna hade meddelat att hon ville ha lägenheten direkt. Retligt är det att han inte kunde låta oss gå på visningen innan han bestämde sig för att hyra ut den. Visserligen är jag inte förvånad alls, för jag själv och andra jag känner har fått en dålig uppfattning om denna byrå. Lite för virrig, lite för okunnig. Nåväl, iallafall är ju först till kvarn som gäller och det var vi inte nu. Fortsätter letandet, och hursomhelst så har vi det ändå bra som vi bor nu. :)

Annars denna onsdag (yaiks, onsdag redan!) då? När jag slutar jobbet tänkte jag åka och handla en ny säng! Känns som om vi växt ur vår 120cm breda säng, särskilt som Nicke rullar runt om nätterna, haha. Nej en ny säng får det lov att vara! Senare ikväll skall jag gå på bio med mina män. Pappa, Nicke och lillebror. Bra väder och bra sällskap!

Inga kommentarer: