torsdag, maj 29, 2008

Drop dead casanova

Och nej Niklas, du behöver inte ta åt dig av rubriken :D

Har lyssnat sönder de flesta låtar på winampen så jag satte igång med att shuffla i hopp om att hitta någt som skulle falla mig i smaken, och rätt som det är sitter jag och lyssnar på låtar som jag hade tagit ner från internet åt mamma och - det var musik i mina öron. ^^ Haha. Gillar de låtar som en kvinna vid namn Leslie Feist har gjort, grymt. Och sen är hon ju väldigt..inte vacker..men söt, också :) Blir nästan tvungen att ringa mamma och fråga efter fler låtar hon gillar.


Idag har jag spenderat hela eftermiddagen med att springa runt på stan med Jessica, och även Katten i ett skede. Hittade små, fina presenter åt våra klassföreståndare och även åt matteläraren Anton, det förtjänar han verkligen. Skummade igenom några affärer i jakt på klänningar också, men det var rätt dåligt urval. Vill så gärna åka till Sthlm nån helg och bränna lite pengar på kläder. ^^ Bara tillfälle ges så bokar jag en tur-retur resa med båten. Sådeså.

Började också se över min kalender idag, och OJ såna roliga punkter det finns på programmet de närmaste helgerna!

[ ] 31.05 - Studentdimission + partaj på kvällen
[ ] 06.06 - Premiär för Sex and the city-filmen som jag ska se med mamma och syster.
[ ] 14.06 - Systers och Nickes förlovningsfest.
[ ] 15.06 - Eventuellt provinssi en sväng. Vill se Foofighters och Paramore! Niklas födelsedag
[ ] 21.06 - Midsommarafton. Uulala

Därefter följer också andra program såsom Madrid-resa, Sthlm och Sverige överlag, samt Rockperry och andra festivaler. En sån finfin sommar dehär kommer bli :)

Nu måste jag försöka få tag i Viki, hon ska hjälpa mig ta ur hårförlängningen då mitt egna hår ska färgas. Hollywood-svall ftw! \o/

Återkommer..

Inga kommentarer: