söndag, maj 25, 2008

Hej söndag

Har precis kurat ihop mig i sängen med datorn som sällskap. Jag skulle gärna ha dragit ut på en länk i den fina försommar-kvällen, om det inte vore för min kropp som skriker efter vila och lugn. Bäst att lyssna till magkänslan ^^ Helgen har varit bra. Min Niklas har varit på taxi-kurs i Jalasjärvi såväl lördag som idag - söndag, vilket har inneburit hemskt tidig väckning för hans del. Jag gjorde mitt bästa för att orka upp dessa mornar kl. 0630, men med tre timmars sömn bakom sig var det lönlöst. Nåja. Duktig var han och fixade till sig titeln taxichaufför. :) Trots all hets med denhär kursen bestämde vi oss för att gå till Fontana på lördag. Började kvällen hos Jesper i rewell center, en sån känsla att sitta på balkongen med solen i ögonen, cider i handen och omgiven att gott sällskap. Underbart! Fördrev kvällen med att spela Kattens nyinhandlade Sanning eller konsekvens - den elaka versionen. Haha. Mycket pinsamheter som ändå lockade till skratt. ^^ Definitivt något vi måste göra om!
Åkte hem till Böleskogen idag för att planera och spekulera lite kring min studentfest inkommande lördag, oh så mycket som ska ordnas innan det. Tack mamma och pappa som ställer upp och ordnar i princip..allt. I övrigt så gick studentfotograferingen över förväntningarna, ser framemot att få se råkopiorna på tisdag. ^^ Hon var duktig, hon som fotograferade mig.

Innan mitt flummas går över styr så säger jag godnatt - sov gott. Återkommer :)

Inga kommentarer: