torsdag, maj 22, 2008

Spring i benen.

Kom nyss in från en underbar långlänk, med betoning på underbar och lång. Sedan dess att jag flyttade till stan, för ungefär ett halvt år sedan (Oh my, tiden flyger) har jag inte upplevt adrenalinexplossion en endaste gång efter att ha varit ute och sprungit. Idag infann den dock sig, och jag visste inte vad jag skulle göra av all glädje. Haha. De e såndär små lyckostunder i vardagen. :) Blir många, långa länkar framöver nu igen! Sku gärna dra ut på den tidigare vanliga rundan med lillebror för att sätta konditionen på prov.

Imorgon är det min tur att besöka Airaksinen för att ta studentfotografin. Får se då, att posa på beställning är inte riktigt min grej. Nåja. Man har väl upplevt värre saker. Senare mot kvällen ska marthaföreningen samlas, är nog aningen nyfiken på vad tjejerna har att berätta om deras Turkiet-resa. ^^

Det om det, nu ska jag skutta in i duschen och därefter koka mig en stor kopp kamomillte. Så nattnatt nu redan. :)

Måste bara tillägga denna dikt, den må vara en smula töntig - men den tar orden ur munnen på mig. Tillägnad dig Sören, som efter alla dessa år - trots allt - står vid min sida ännu.

Det är de små sakerna du gör,
Det är de små orden jag från dig hör
Som får mig att förstå
Att en vän som är så
Är nog den bästa vän man kan få.



Inga kommentarer: