onsdag, april 15, 2009

Tillökningen är på väg!

Oh, jag är nog lyckligast på jorden! Tidigare idag kontaktade jag en kvinna som föder upp Pomeramianer, och nu är en valp reserverad åt mig och Nicke. Kullen kommer i sommar/höst, och jag är redan så fylld av spänning och förväntan! Vi har ännu inte bestämt oss för om det är en tik eller hane (tjej eller kille låter bättre tycker jag) som ska bli våran ögonsten, men jag sitter redan och funderar på potentiella namn åt den lilla. Har ni några bra förslag? :)

Bilden är tagen från uppfödarens hemsida. Dom är ju för ljuvliga!

6 kommentarer:

Camilla sa...

vad roligt med hund! Mina förslag é lady eller lufsen :-)

Anna sa...

Näää åååååh gud vad härligt!! :D Dom e jättesöta! :)

RASA sa...

oh shit, vilka SÖTA små filurer.. :D

Emilia sa...

Nå eller hur :) Man smälter ju!

sophia sa...

å herregud vilka söta lurvbollar! kul med hund! men så mycket jobb.. fast det är det väl ändå värt.

Emilia sa...

Jo man får ju nog verkligen ställa om sin vardag helt med anledning av den lille.. Men som sagt, de är nog värt mödan. :)