torsdag, april 02, 2009

Kompis, det går bra nu!

Vad jag älskar att träna! Ikväll följde min yngre syster med mig på en alldeles perfekt löprunda, vi sprang i en sån takt att vi jobbade upp flåset ordentligt men ändå var kapabla till att skvallra lite under tiden. Det har sina klara fördelar med att träna ihop med nån!

Nu sitter jag uppkrupen i soffan iklädd riktiga myskläder; löst linne och haremsbyxor. Dessa byxor måste nog vara det plagg som för tillfället väcker mest åsikter, eller hur. Somliga anser att de är något modeskaparna kräkts upp, andra tycker att de är hur coola som helst. Min egen åsikt hör nog till det sistnämnda, vilken tur att de finns i alla regnbågens färger på Gina Tricot som slog upp sina dörrar i stan idag.

.. Min käraste utdelar klagomål för att bloggen stjäl hans uppmärksamhet, jag får snällt runda av och titta Medium med honom nu. :) Vilken kanon dag detta har varit!

Inga kommentarer: