måndag, april 13, 2009

Annandag påsk

Min hyperaktivitet sent igår kväll var antagligen slutspsurten för dagen. Efter att jag bloggat klart gick jag och la mig ovanpå Nicke som låg på soffan, och somnade på studs. Hahha, det är galet. Nåväl, det blev 9 timmar med välbehövlig sömn.

Är det inte märkligt hur vädret lyckas påverka ens humör? Jag känner mig som alltid pigg och kry i kroppen, men vid åsynen av de gråa molnen där ute drar jag till med en stor gäspning. Näe, det var allt bra trevligare med gårdagens väder!

Kaffeabstinensen börjar ge sig till känna så nu ska vi snällt dra oss ut i regnet och se om det mot förmodan finns något café som håller öppet idag. Och att sitta och sörpla i sig kaffe/té medans regnet smattrar mot fönstret är ju alldeles underbart mysigt eller hur?

Inga kommentarer: