torsdag, april 23, 2009

Måste man vara bitter?

Här om dagen frågade pratade jag med min mamma och yngre syster, och jag undrade hur det kan komma sig att jag ändå har relativt många unika besökare på min blogg varje dag, men få som lämnar kommentarer. Som svar på min fråga fick jag att jag är för positiv! What? Ja, tydligen ska man vara arg för att få människor att reagera. Åtminstone för somliga verkar det ju fungera, för hur mycket skrivs inte dagligen till/om t.ex. Kissie vars taktik är just att provocera?

Hm..

Vid närmare eftertanke vill jag nog hellre fortsätta leva som den glada, positiva människa jag är, än att få kommentarer för att vara en surkärring fylld av hat och ilska mot samhället. "Satans jävla skithelvete, jag hatar allt och alla. Nu ska jag gå och pissa i alla jävla idioters postluckor och bränna myrstackar. Öu vafan glor'u på då." Haha!

Inga kommentarer: