torsdag, april 23, 2009

Annorlunda snabbmat

Oj vad skönt det var att simma! Jag kände mig så mycket mer avslappnad i hela kroppen efter att vi tagit några längder i bassängen. Men nog tog det allt på krafterna också, och när vi var påväg hem konstaterade vi att kylskåpet inte riktigt hade något att erbjuda som föll i smaken för stunden. Lösningen fick bli snabbmat, men inte vilken snabbmat som helst. Vi åkte fort till närmsta köpcenter och inhandlade fullkornsrågbröd, kallrökt lax, räkor, färskost och dill. Smidigt och snabbt gjorde vi alldeles utsökta smörgåsar som slår vilken hamburgare eller pizza (som förövrigt ändå är..äckligt) som helst!


4 kommentarer:

janina sa...

Heey Emilia! Länge sen man hörd av dej ;) Ja mår nog riktit bra bara, ännu bättre bara solen böri skin å de blir varmare ;) Hu mår du då? Joo ja håller nog ännu på med cheerleading, lite segt bara då tre stycken ha sluta ganska just, å dom va helt huippubra, o vi ska ju ti världsmästerskaps-karsintakisat i oktober så.. Vad gör du då nuförtiden? :D

Anonym sa...

JAG HAR FRÅGESTUND I BLÅGGEN, FRÅGA VAD DU VILL:

http://cindirellas.blogg.se/2009/april/bara-for-er-lasare-3334.html#comment

janina sa...

Ååh, Stockholm! Dit vill jag å å studera vidare efter gymnasie, dehe första året ha no gått så snabbt :D
Haha, nå int vet ja nu om ja e så dukti ;) Vi tävlar mot GS, NL, Smash & Dream Team (tror ja?! :D int e ja säker..) i Uleåborg :D Int för att vi kommer att vinna dom, men de e ju kul att få vara med å dessutom "slippa gratis" till SM:it ;) Va tränar du då, något speciellt eller gym? :D

Anonym sa...

Svar: Hejsan! :) Ja de finns int alltför många finlandssvenska bloggare! :D

Jag har en Nikon D60 som sagt, men jag vet inte hur bra D80 är, men jag har hört att de har slutat tillverka dem :/ men D60 är superbra :) Ska köpa nytt objektiv nästa vecka eller veckan därpå :D blir mer o bättre bilder på bloggen då ;) /Jenni - http://jennimaatta.blogg.se