måndag, juni 29, 2009

Back on track

Lördag kväll var en av de bästa kvällarna på länge, en riktig höjdare! Det märktes att man inte varit aktiv bland Vasas uteliv på sistone, för vad i hela friden har hänt med Fontana? Jag kände inte igen varken personalen eller största delen av besökarna. Men hursomhelst hade jag kanonkul, tack vare sällskapet! Det är lite trist att svennebananerna åkte hem igår, fast å andra sidan tänkte vi hinna med en trip till Sverige i sommar, och då tar vi en repris på helgen hahha.

Nu är jag iallafall back on track efter en välbehövd semester, har fortfarande tre lediga veckor jag kan ta ut och det om något är ju en riktig motivationshöjare! Glad måndag på er!

BILDER FRÅN LÖRDAGEN

Erik, Teemu, Nicke och Jussi på väg till krogen i lördags.

Vi töser. Katten, Jonna, Emmi och jag.

Inga kommentarer: