tisdag, juni 09, 2009

Bara fina fisken.

Det är inte det att det inte händer något på min front för tillfället, nej det händer för mycket. Jag har fullt upp med att jobba heltid, att vara mamma samt att tränaträna, och bloggtorkan är ett faktum. När jag kommit in i dessa nya rutiner, vilket inte torde dröja alltför länge, kommer jag nog att hinna uppdatera allt oftare.

En fråga till er som lyckats skapa snygga layouts på era blogspot.com-bloggar; Hur tusan bär ni åt!? Jag har iallafall inte hittat någon nedladdningsbar template som skulle fungera helt korrekt ännu.. Hrmf.

4 kommentarer:

Anna sa...

Int laddar man ner nån template, man gör egna! :D

Emilia sa...

Huur Anna, huuur?

Anna sa...

Jag har bara bilder egentligen.. :) Gjort dom själv i Photoshop och så får man mixtra med storlekar och sånt :)

Emilia sa...

Någon här är kunnig minsann :b PS går bort direkt för min del, förstår nada av de ;D