tisdag, juni 02, 2009

Att varva ner från högvarv.

Jag sprutade svett som en galning på S&B-passet, var totalt slutkörd i varje muskel efter dom 45 minuterna vi höll på. Som om det inte var nog lade jag även en joggingrunda på det, känns sådär riktigt tokskönt nu. Men ledsamt nog är inte Nicke här och står ut med mina övervarv-fasoner. Han är på köra ner till Tammerfors med ett gäng som skulle gå på Bruce Springsteens konsert ikväll, och fick även själv en biljett av kunderna - vilken upplevelse!

Nu ska jag alltså försöka varva ner från mina högvarv, slå mig ner i soffan och sista-minuten-plugga lite inför inträdesprovet som jag skall skriva imorgon. Hur det kommer gå? Det är riktigt svårt att säga! Ska försöka visualisera fram goda resultat, haha. Nej som sagt, nu slår jag på vattenkokaren och dyker ner med näsan i boken. Pusshej!


Hungry heart. Tänk att få höra denna live!

Inga kommentarer: