måndag, oktober 05, 2009

MY BABY


Okej ni har kanske tröttnat på alla bilder av Romeo vid det här laget - men det har inte jag! Han är min lilla bebis. På grund av jobbet sover Nicke och Romeo hos Nickes föräldrar i natt, man kan nästan ta på tomheten i lägenheten nu! Nåja, lite egen-tid är också bra och jag har passat på att städa ur skåp och garderober, hängt upp tvätt och tagit en powerwalk i den höstruskiga kvällen. Nu har jag bänkat mig framför tv:n för att fnissa lite åt damerna i Svenska hollywoodfruar.

Ja, här får ni en smygtitt på pannluggen också! Av alla komplimanger att döma var det ett smart drag att klippa till den. Den ger nog lite mer rättvisa åt min ansiktsform!

2 kommentarer:

UlrikaB sa...

Ser jättesnyggt ut! Vill se en bild framifrån också :)

Emilia sa...

I sure hope so Ulrika^^ Jo fler bilder är på kommande, är aningen uslig på att ta och ladda upp bilder bara ;D