fredag, oktober 09, 2009

You. Me. Us.

Hur länge har ni varit tillsammans?
Drygt två år. Vi har känt varann i fyra år.
Är ni förlovade? 
Nej, inte ännu.
Bor ni ihop?
Ja, det gör vi. Har precis flyttat till en ny suverän lägenhet!
Har ni barn?
Na-a, no kids.
Har båda körkort?
Japp!
Isåfall, vem kör bäst?
Haha Nicke utan tvekan!
Kommer du ihåg er första kyss?
Oja, jag minns det så bra! 7:e november.. Han hade torra läppar^^
Vem sa "Jag älskar dig" först?
Han
Vem är äldst?
Han
Vilka stjärntecken är ni?
Jag är oxe (ibland tvilling) och han är tvilling
Vem fyller först på året?
Jag
Vem är längst?
Han
Vem sjunger bäst?
Haha ingen av oss är nog särskilt begåvade på den fronten!
Håller ni i handen på stan?
Alltid när vi går ut tillsammans.
Kände ni varann innan ni blev ihop?
Ja, vi hade varit vänner i nästan tre år då.
Vad har ni gemensamt?
Väldigt mycket faktiskt! Vi är nog soulmates. Främst humorn och sättet att tänka!
Blev du kär i första ögonkastet?
Det blev vi båda då för tre år sen. Sen svalnade det och kom upp igen.
Har ni någon speciell låt?
Nej. Vi har flera!
Har ni stora framtidsplaner?
Ja, ja och åter JA. Det har vi.
Har ni gråtit i varandras armar?
Ja
Har ni varit utomlands tillsammans?
Jao, det har vi varit.
Vilket är ert bästa minne?
Ooh det finns så många. Massor sedan 2005!
Vem lagar bäst mat?
Det gör nog jag. Vet inte om jag lagar middag varje dag för att jag är bra på det eller om jag är bra på det för att jag lagar middag varje dag ;D
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Vi myser, går på promenix, bastar, kollar film..
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Oftast!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Ungefär 25km, det är inte så långt.
Blir du lätt svartsjuk?
Nej, jag litar på magkänslan!
Brukar ni bråka?
Sällan, men det händer.
Ringer eller SMS:ar ni mest?
Vi ringer.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
Ansiktet, magen, benen, ryggen. Allt!
Brukar nån av er prata i sömnen?
Båda litegrann nu som då.

Inga kommentarer: