torsdag, augusti 13, 2009

Minigolf och dendär weekend-resan.


Tjohej! Här ligger vi alldeles utslagna på soffan. Ikväll har vi spelat minigolf på Vasklot! Det börjar vara ungefär 8 år sen jag spelade det sist, vilket kanske har att göra med att jag av misstag fick ett slag i pannan med en klubba och fick köras till akuten.. Hursomhelst, det var hur kul som helst och slutresultatet blev så jämt det kunde bli. Till på köpet fick vi oss en cykeltur på 10km. Lyckad torsdagkväll!



Annars håller vi som bäst på att klicka runt efter den tidigare omtalade weekendresan.. Det vore tight att hinna innan den 24:e då skolan börjar, men det är inte omöjligt. Just nu lutar det åt en 4 dagars vistelse i Rom. Ooh det vore härligt..! Vi får se, vi får se.

2 kommentarer:

kiddo sa...

hahha emmi! :D vi planerar också en 4 dagars resa till Rom! och vi var nyligen och spelade minigolf, det slutade väldigt jämt och det var typ 8 år sen jag spelade senast ,) men en klubba i huvet och akuten har jag inte varit med om, hur lyckades du med det?

Emilia sa...

Nämen haha, skojar du? :D Äh, jag börjar nog nästan vara van vid att det finns ett ljuvligt penntroll som lever ett liv nästan identiskt med mitt^^

Incidenten med klubban gick till som så att min lillebror (som då var 6 år gammal) skulle ta fart med klubban och den hamnade rakt i pannan på mig, så jag har ett litet ärr där som minne hehe.

Har ni slagit fast nåt datum ännu för när ni tänkte åka till Rom? Hahha jag är int förvånad om det råkar sig att vi stöter på varandra där :)