tisdag, augusti 11, 2009

Gröna detaljer.

I den nya lägenheten (som vi flyttar in i om bara 2 veckor, yaiks!) vill jag ha gröna detaljer i köket. Vilket sammanträffande att dom då hade massor med grönt inne på Indiska idag, dessutom till halva reapriset. En matta, en ljuvlig ljusstake och en löpare fick jag för ynka 13,85€! Hur mycket fynd!?

Nu har Romeo vaknat till och blivit duracellkanin så jag tänkte ta med honom på promenad ner till Envallen för att heja på Nicke som spelar match där. Det utlovade åskvädret ser ju inte ut att komma heller, nice!

2 kommentarer:

UlrikaB sa...

Jag är också förtjust i gröna detaljer :) ljusstaken var supersöt! hoppas de finns kvar? vill också ha! =)

Emilia sa...

Jasså minsann :) Grönt gör sig ju så bra i detaljer! Ja, visst är den helt ljuvlig^^ Du får ta och kila in på Indiska och kolla, hoppas det finns kvar av dom! Den var ju int alls dyr heller, 7€ betalade jag - ett riktigt kap :)