måndag, december 28, 2009

Den enes bröd den andres död.

Hahaha. Jag vet inte om jag skall skratta eller fälla en tår. Fazer Real Ruis är en ordentlig bristvara i denna stad kan jag tala om för er. "Aah, butikerna har haft julstängt och har nog fått in nya leveranser" tänkte jag och gick till Citymarket för att handla mitt kära bröd. Hopssan, det var visst slut där! Fortsatte till Sale på korsholmsesplanaden - samma sak där. Vilken osis! Jag hoppades på lucky tree vid Siwa i sandviken. Näpp. Inte där heller. Vet ni hur många butiker vi åkte till för att hitta det? 8. Ja, åtta. Helt galet, slut på samtliga ställen. Hoppet är det sista som sviker en.. Jag tänker fortsätta jakten tills jag hittar det!



2 kommentarer:

Alexander sa...

Det är aldrig för sent att ge upp!
-Rolf Zetterlund

mia sa...

huups , trodde du hadde skrivit inlägget nu , så du behöver inte ta och visa kommentaren före . h/mia